Dag van de ondernemer en de student!

Vandaag is het de dag van de ondernemer en de internationale dag van de student! Twee belangrijke gelegenheden die we willen aangrijpen.

De dag van de ondernemer staat symbool voor de onvermoeibare inzet en de durf van ondernemers. Hun creativiteit, doorzettingsvermogen en innovatieve geest vormen de ruggengraat van onze economie en zijn de drijvende kracht achter vooruitgang en werkgelegenheid in onze gemeenschap. Laten we vandaag onze waardering voor hun bijdrage aan onze stad en regio tonen.

Tegelijkertijd vieren we ook de internationale dag van de studenten, een dag gewijd aan de studenten, die hun talenten en inspanningen gebruiken om zichzelf en de wereld om hen heen te verbeteren.

In het hart van deze twee ligt een gemeenschappelijk thema: de ambitie om te groeien, te leren en te innoveren. Open Vld Turnhout omarmt deze waarden en blijft zich inzetten voor een omgeving die ondernemerschap en educatie aanmoedigt en ondersteunt.

Op deze dag nodigen we jullie uit om de ondernemers en studenten in onze gemeenschap te ondersteunen en te inspireren. Laten we samen bouwen aan een omgeving waarin ze kunnen uitblinken.

Meest recente berichten

Plaats als eerste een reactie

Controleer je email om je profiel te activeren

Gemaakt door Code Nation via NationBuilder